Понеділок, 29.04.2024, 16:24
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

100 and 1 stuff for my kids!

Меню сайту

Блог

Головна » 2018 » Березень » 12 » Досвід роботи
21:57
Досвід роботи

Давно зрозуміла, що учня ніщо не може змусити вчитися, оволодівати знаннями чи навичками, якщо він сам того не бажає. Тому зацікавилась темою мотивації, від якої власне й бере початок таке просте бажання вчитися, пізнавати нове, розвиватись та вдосконалюватись. Уже 5 років поспіль я викладаю у молодшій школі, тому саме ця категорія діток для мене на даний час є рушієм усіх моїх ідей та дій.

Відповідно до цього мої методи та прийоми роботи орієнтовані на активізацію мовленнєвої діяльності учнів молодших класів.

Оскільки темою самоосвіти є мотивація як рушійний чинник абсолютно усієї діяльності будь-якої людини, опрацьовуючи матеріали та посібники з психології , я зрозуміла, що на урок як на самостійну одиницю навчального процесу впливають одразу кілька факторів. Я поділила їх на три категорії: зовнішні фактори , внутрішні та фактор вчителя

Отож, до зовнішніх факторів я віднесла наступні:

  • Ефективний менеджмент класної кімнати;

  • Використання демонстраційних матеріалів;

  • Комп’ютер та доступ до мережі Інтернет;

  • Ігри (відповідно до віку);

  • Нестандартні активні форми роботи;

Внутрішні фактори :

  • Мотивація та бажання учня;

  • Вподобання учнів.

Фактор вчителя є особливо актуальним для роботи в молодшій школі, оскільки, на мою думку, саме вчитель для 6-8 річок є зразком, та успіх використання активних форм роботи як зовнішнього фактору залежить передусім від атмосфери необхідного мовного спілкування, яке вчитель створює в класі. Важливо , щоб учні захопились таким спілкуванням і на рівні з учителем стали активними учасниками мовного процесу.

Переглядів: 296 | Додав: horej | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar