П`ятниця, 19.04.2024, 21:28
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

100 and 1 stuff for my kids!

Меню сайту

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 4
Показано матеріалів: 1-4

Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій, їх впровадження в навчальний процес висунуло на перший план проблеми їх використання в навчальному процесі і, зокрема, навчання англійській мові.

Мої статті | Переглядів: 496 | Додав: horej | Дата: 16.01.2018 | Коментарі (0)

Ґрунтовно продуманий урок буде спрямований на розвиток мовної та мовленнєвої діяльності учнів, з логічними переходами від етапу до етапу. Особливу увагу треба приділяти організації навчального процесу на уроці і різноманітним формам роботи, таким як фронтальна, індивідуальна, парна, групова, колективна; широко використовувати спільне навчання. Кожен етап уроку завершувати аналізом виконаної учнями роботи, показом досягнутого результату.

Мої статті | Переглядів: 1041 | Додав: horej | Дата: 16.01.2018 | Коментарі (0)

Практично на всіх засіданнях методичних об'єднань, творчих груп, нарадах, педрадах почали активно обговорювати проблему мотивації школярів до навчання. Адже статистично доведено, що бажання вчитися, оволодівати новими знаннями та вміннями різко впала в останнє десятиліття. 

Вживаючи термін "мотивація", не всі вчителі, педагоги, вихователі мають на увазі одне і теж саме ключове поняття. То що таке "мотивація"? Як зрозуміти, чи змотивований учень до здобуття нових знань та оволодіння новими навичками? Як змотивувати школяра, який пасивно ставиться до вивчення предмету? 

Отож, почнемо!

Мої статті | Переглядів: 394 | Додав: horej | Дата: 03.02.2016 | Коментарі (0)

Основним принципом поновлення середньої школи стала особистісна орієнтація освіти. Особистісно-орієнтована освіта передбачає диференційований підхід до навчання з урахуванням рівня інтелектуального розвитку школяра, з урахуванням його підготовки з предмета, його здібностей, задатків, інтересів.
Мої статті | Переглядів: 294 | Додав: horej | Дата: 04.03.2015 | Коментарі (0)